Автотовари

Повернення та обмін

Повернення і обмін

Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару на протязі 14 днів від моменту отримання товару. При цьому покупка, що повертається, має зберегти товарний вигляд: чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак встановлення запчастини, а також цілісність пакування.

Якщо з якихось причин замовлена ​​запчастина не підійшла, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (справного):

у випадку самовивозу, або доставки товару службою Нова пошта – до 14 календарних днів від дати отримання товару;

 

Необхідні умови обміну / повернення:

товар не використовувався (без слідів встановлення) і повертається у повній комплектації;

збережений товарний вигляд деталей (зокрема чисте та ціле пакування).

Будь ласка, в жодному разі не наклеюйте на пакування скотч або інші наклейки, а також не робіть написи.

 

Повернення придбаного товару належної якості

Для обміну / повернення необхідно:

Зв'язатись із працівником нашого магазину та повідомити його про ваше бажання обміняти / повернути товар за телефонами вказаними на сайті.

1. Надіслати товар службою:

"Нова пошта" за адресою м.Київ, "Нова пошта", склад № 6, одержувач Левик Роман Олександрович, тел. (097) 846 94 04

Увага! Перед відправленням, будь ласка, в жодному разі не наклеюйте на пакування товару скотч або інші наліпки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти!

2. Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в наш інтернет магазин та повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар.

 

Для повернення грошових коштів за товар належної якості необхідно:

  • повернути придбаний товар у цілому пакуванні та повній комплектації;
  • надати товарний чек (у разі оплати готівкою) або квитанцію про оплату замовлення у відділенні служби "Нова пошта" (у разі доставки замовлення службою "Нова пошта").

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності та комплектації деталі (-ей), але не пізніше ніж за 7 днів із моменту отримання товару.

 

Гарантія

 

Гарантія на товари, придбані в нашому магазині, діє від моменту покупки (підстава – стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів»):

 

Запчастини: гарантія 3 місяці або пробіг до 10 000 км (до настання однієї із зазначених подій);

АКБ: термін гарантії відповідний до того, що надає постачальник (якщо інший не вказаний на сайті) УВАГА! Гарантія не розповсюджується на автомобільні АКБ, що використовувались не за призначенням.

Амортизатори: Гарантія діє у разі придбання двох амортизаторів на одну вісь (передню або задню);

Гальмівні колодки: термін гарантії відповідний до зазначеного в характеристиках на сайті або мінімум 3 місяці від магазину dok.ua;

 

Що робити, якщо ви виявили дефект / брак або фальсифікацію товару

 

Ви можете самостійно подати товар на експертизу:

  • надіславши його до будь-якої незалежної експертизи України;
  • надіславши його нам для проведення експертизи.

У Києві прийом товару за рекламацією проводиться у Пункті обслуговування клієнтів за адресою вул. Радищева, 7, з понеділка до п'ятниці, з 09:00 до 18:00, в суботу – з 09:00 до 16:00.

 

Або надішліть товар службою:

 

"Нова пошта" за адресою м.Київ, "Нова пошта", склад № 6, одержувач Левик Роман Олександрович, тел. (097) 846 94 04

Після відправлення товару на рекламацію зателефонуйте, будь ласка, до нашого інтернет-магазину та повідомте менеджеру номер ТТН.

 

Умови повернення придбаної запчастини неналежної якості

В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи*, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8 , п. 1):

  • повернення грошей за придбаний товар;
  • заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця.

 

*підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.

 

За наявності висновку працівника СТО магазин від імені покупця подає претензію на якість товару – рекламацію, яка здійснюється за умови надання таких документів:

 

  • документ про покупку товару (в разі оплати товару в пункті обслуговування клієнтів або кур'єрської доставки – товарний чек, в разі доставки службою «Нова Пошта» – експрес-накладна);
  • акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО по встановленню деталі (бланк);
  • акт рекламації (дефектації) з висновком СТО (бланк);
  • для деталей електрогруппи: висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників);
  • для деталей ходової або кермової групи рекомендуємо: перед демонтажем деталей – зробити фото запчастини і надіслати його на email: [email protected], вказавши номер замовлення в темі листа.

 

Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної.

 

З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.

 

Якщо під час експертизи не підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцеві.

 

Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта).

 

Важливо! Вартість доставки, зняття / встановлення деталі, ремонт авто не компенсуються.

 

Умови повернення придбаного автотовару неналежної якості

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну істотних недоліків, що виникли за вини виробника товару, необхідно надати:

 

Повернення грошових коштів за товар неналежної якості

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день надання висновку експертизи, але не пізніше ніж за 7 днів із моменту написання заяви на повернення грошей. Для повернення грошових коштів за товар покупцю потрібно:

 

повернути придбаний товар у цілому пакуванні та повній комплектації;

надати висновок незалежної експертизи - документ, завірений відповідним органом, де підтверджується брак / дефект або фальсифікація товару;

надати товарний чек (у разі оплати готівкою), або квитанцію про покупку (у разі оплати картою через POS-термінал і ТСО), або квитанцію про оплату замовлення у відділенні «Нова Пошта».

За бажанням клієнта покупку можна обміняти на таку само деталь (або на будь-який інший товар) із перерахуванням платежу.

 

У яких випадках гарантія не надається:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила застосування, викладені в експлуатаційних документах;
  • відбулось несанкціоноване розкриття, ремонт або були змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті вироба, змінений, стертий або не може бути встановлений.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • пошкодження будь-яких захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наліпки, голограми, пломби тощо;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару із метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній в керівництві з експлуатації;
  • виріб пошкоджений або він вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані застосуванням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було зазначене застосування позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруги тощо.);
  • обладнання було пошкоджене в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв;
  • пошкодження, викликані застосуванням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.